hin und zurück


Idag blev mina flygbiljetter hem över jul bokade.
Och jag insåg att det e ju snart jul, om typ 1½månad så e jag hemma på besök* igen.

Det fick mig även att tänka på, juldagen,
vad ska vi göra på juldagen mina kära vänner?

Jag tror att jag kommer vara sugen på fest ;) Någon som vill festa med mig?

Lite tidigt att bestämma det nu kanske, men man måste ju kolla intresset..


(*jag har bestämt mig för att stanna till sommaren)



Skrivet av: Lisa

Hej gumman! jaha så du ska stanna ännu mera du? trååååååkigt :( men ja, du verkar ju ha det bäst där! så man förstår.. Anders säger precis att vi ska åka till Malung på juldagen i år.. så om du vill med dit är du välkommen! mora parken har ju SUGIT de senaste 2 åren så jag klarar av att dissa det :( Puss o krams! Miss you!

Skrivet av: anna panna

vi firar julafton i sthlm och åker tillbaka till mora på juldagen för att fira med c's familj. så är planen just nu men den hinner ändras men fest på juldagen hoppas jag de blir. Puss

2008-10-14 @ 21:59:25
URL: http://toloveistolive.blogg.se/
Skrivet av: milla

ja det beror ju på om du svarar på det jag skrev till dig förut.

2008-10-15 @ 10:17:25
URL: http://deadlysin.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback