jag är så dålig!


Jag bestämde mig i morse att jag måste ta och göra något åt mitt liv.
Så jag tog en skööööön promenad i det sköna höstvädret, och kännde mig kanon-nöjd!
Vad är bland det första jag gör när jag kommer in på mitt rum?
Jo, tar två små kex-chokladsbitar. Bra där Annika, bra där!
Resten utav dagen spenderades på sparlåga..
Har vart skitseg, och det flimrar framför ögonen och världen känns lite skum.

Fick sedan världens ångest över kex-chokladen, men intalade mig själv att det
var lika bra att äta upp dom nu, så jag slipper bry mig uti dom sen.

Men vem är det som sitter här nu och är sugen på något sött?
Fy fan för mig, noll själrespekt alls! BUUUUUU på mig!

Men jag har iaf satt upp ett mål, och det måste jag tamefanimej ro iland!


Skrivet av: Sohlberg

Äsch, ät och var glad. Att bestämma sig för att inte äta nått sätter bara galler i huvudet så du måste äta.

Försök att bara att glömma bort det veta ja ;P


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback