Joshua Radin - Vegetable car


Åsa B, tipsade om att jag skulle fixa lite låtar med Joshua Radin.
Musik-freak som jag är gjorde jag det, och blev glatt överraskad. Vilken kille!!
Underbart röst, och underbar musik!!
Funkar kanon att mysa till i sin mörka källare med tända ljus..


tänkte lägga in Closer, men det går inte att lägga in klippet av den.
Så det fick bli denna ist, den är mysig.



Skrivet av: Lisa

ja det e klart, du har ju möjlighet till snö iaf.. det är ju bra det! här kommer de ju bara lite blötsnö ju :( vilket datum är det spikat att du kommer hem då? PUSS <3<3

Skrivet av: Anonym

tack vad trevligt med lite respons =) lite roligare när man vet vem som läser om mitt som en berodalbana=)hoppas allt är bra med dig kramar

2008-10-29 @ 06:56:18
URL: http://oliwersmamma.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Hur har ni lyckats missa Joshua Radin!? Jag förstår ingenting. Hans musik är ju med i varannan serie och film som finns.

2008-10-30 @ 10:28:56
URL: http://sciatica.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback