myspys


Fan att tiden går så fort, för hade jag fått bestämma så hade jag legat i sängen
för lääääääääääääääääääänge sedan. Wanna know why?
Jo för att jag har bäddat med mina nya sänkkläder
som jag köpte på IKEA för en väldigt billig peng..

smyg-invigde dem i förmiddags med en liten nap,
det var då jag vaknade och inte visste vad som var dröm eller verklighet..
Jag sov iaf underbart skönt, och det hoppas jag att jag gör även i natt,
efter en öl så somnar jag förhoppningsvis gott också. För den e slut nu.
Nej dag att göra sig klar och krypa ner.. Can't wait!!






Skrivet av: Sanna

Jag köpte sådana för några veckor sedan och de är fortfarande lika fantastiska. Jag satt hela första dagen och väntade på att få gå och lägga mig.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback