Vi skyller på Jägermeistern


Vaknade i morse med världens huvudvärk, inte ens vatten och piller hjälpte.
Jag höll ärligt på att dö nästan. Hade dock en trevlig pratstund med Räkurt,
så det gjorde dagen värd något. Sen skulle jag ta tag i det som jag
skulle göra idag, men fastnade framför My name is Earl, How I Met your Mother & Gossip Girl.
Så nu är klockan halv fem, och det enda jag gjort är att städa mitt handfat.
Har massa annat att göra också, men jag orkar fan inte. Jag är helt slut och snurrig.
Hungrig är jag också! Satt och drömde om Köttbullar från IKEA, men när jag insåg
att jag aldrig skulle hinna dit och göra allt innan tyskan, så får det blir pasta carbonara ist.
Funkar det med. Ska nog gå och fixa det nu, innan jag dör av svält!
Vill ha chips också, sånna röda som 24 bjöd på. Dom var goda.
Men orka gå till Migros lixom..



Skrivet av: Wysteriia

haha nej har du? Liten värld :D


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback