1månad 2dagar


Idag är det 1månad 2dagar sedan jag fyllde år,
och jag har fortfarande inte hunnit
tacka alla underbara som gjorde min födelsedag
 till en av de bästa på LÄÄÄÄÄNGE!

Jag hade en underbar dag, med en tur till Älvdalen,
turistande i Mora (Zorngården & Kyrkan)
frukost/lunch på Burgers Bar med Lisa,
Oscar, Räkan, Hanna & Lars. För att inte tala
om festligheterna på altan med er alla,
det var en kväll som jag aldrig ville skulle ta slut!!


Tusenmiljonertack till
Lisa & Anders, Åsa, Karro, Bitte, Anna P, Lars & Hanna,
Syster, Marit, Räkan, Jannic, Anna L, Mammi & Pappa

som gjorde kalaset på vår altan..
 
Legen...wait fort it....DARY!


en i var hand is the shiiiit ;)






Skrivet av: Lisa

Du är väl föööör söt gumman!! Tack för att vi fick komma och fira din födelsedag och vara ledsna för att du skulle åka :( Men vi saknar dig som tusen!!! puss o kram..!! <3<3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback