shoppingrunda


Var less på att ligga i sängen, och behövde ut och lufta mig lite,

och få tankarna på annat håll.
Vad är då inte bättre än tröstshopping.
Den som säger att saker inte gör en lycklig, har fel, Fel FEL!
Hade ju som sagt tidigare inte så mkt pengar att spendera,
så det blidde bara tre små saker
(till naglarna) och middag på BurgerKing..

Hittade ett par av mina svarta Sketchers med glitter på på Dosenbach.
Och jag är grymmt sugen på att köpa dom.
För dom jag har börjar bli
rätt slitna..
Dom kostar visserligen 300:-,
men det är det nästan värt.
För så snygga, sköna och bra skor får man fan leta efter.
Så det blir nog en tur till Letzipark i morgon också.
Kom på ett mkt snabbare sätt att ta sig dit på.. Såå.

Skrivet av: J o H a N N a

e de såna du har från usa som e sååå super sköna ?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback