Toffel


Home alone, skönt. Igår blidde det endast förfest för min del,
jag hade ont i huvudet och var trött och seg, och sugen på kaffe.
Så jag drog hem tidigt.
Men det konstiga är att trots att jag sovit typ 9h inatt,
så är jag fortfarande helt seg, och trött.
Skitdrygt!
Så egentligen spelar det ju ingen roll om man lägger sig tidigt eller är ute hela natten.

Tänkte passa på att njuta av att vara hemma när familjen är borta över dagen.
Är så lungt och skönt..

Tog en vända på Letzipark idag också,
skulle inhandla ett par tofflor jag såg för några veckor sedan,
men fanns dom kvar?!
Näe, så det fick blir ett par andra ist, såååå söta, såååååå sköna!
Nu är jag en äkta toffel :P

Kolla bara;

Hurry up!


Skrivet av: Karrow

Åh, vilka mysiga tofflor! :D


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback