10poäng till mig!


YAY, har suttit i över 2h nu ikväll och spånat på mitt personliga brev,
som skall skickas till Norrtälje asap! Måste bara skriva det för HAND!
WHOOT?! Lever vi på stenåldern eller?!

Nåväl det får bli i morgon. För nu skall jag fira detta med att....eh..sova.
Har nämligen skjutit upp detta en vecka eller två nu.

Annars då, fick typ nackspärr eller något när jag kom hem
efter att ha hämtat B på skolan. Det bara stack till i nacken/ryggen,
och kunde knappt vrida huvudet eller lyfta ena armen.
Skitstörande. Nu är det iaf sågott som borta..

Och i morgon kommer Mammi + Matsson.

BTW; har bytt mai
l.
Skrotade min hotmail och har gått över till gmail.
Och just nu så är google mitt liv!
gmail, g-calendar, g-maps, google!

Skrivet av: Sanna

iGoogle?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback