Kvar? Hem? Slängas?

Får ju celebert besök av Mamma, Maria & Therese på tisdag,
och måste sanera mitt rum först, så dom inte dör av allt damm.

Passar även på att plocka bland allt mitt bråte och försöker avgöra
vad som skall stanna kvar, vad som skall åka hem, och vad som åker i soptunnan.
Men eftersom jag lider av beslutsångest, så kan jag inte riktigt bestämma mig.
Så skulle byta låt på iTunes.. och vips så blev det ett inlägg här..
(allt för att slippa det man egentligen skall göra)

Igår spenderade vi iaf dagen i parken i solskenet.
Köpte med en ½kyckling och klyftpotatisar från Migros till lunch.
Så sjukt gott! M som vart i Kina ett par veckor var även där.

Sen var det bara hem och vila lite och sen göra sig redo att åka till Britta.
Där vankades förfest på uteterassen på taket, sen drog vi vidare in till stan,
och hamnade på Big Ben, där 24 bjöd på öl.

Idag har vart segare, vaknade och var så sjukt trött. Varför vet jag inte?
Har ju sovit massor inatt och även igår. Antar att det är solen som spökar.

Britta & ...Jag
Fråga mig inte vad jag håller på med, men det ser ju inte hälsosamt ut.




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback