Nivea Invisible

Jag har haft sjuk ångest inför sommaren, och vad jag ska köpa för solskydd.
(efter 1år i Florida, så lär man sig att det är bra skit att använda i solen!)
Hade en skitbra som tydligen bara finns i USA, som allt annat bra.
Jag älskade verkligen den, luktade kanongott, skyddade bra, och var lätt att ha på,
eftersom den var genomskilning, så det inte blev massa vita fläckar.

Därför blev jag så sjukt glad när jag & Katja sprang på Nivea's nyhet för i sommar;

Så en sådan skall det inhandlas inom kort.
Även denna är genomskilning, och luktar gott. Sprutet är nog inte i samma
klass som den förra, men wtf, det får gå!

Enligt yr.no så ska det blir sol och 19grader varmt en dag i nästa vecka.
Det är visserligen samma sida som sa att det skulle vara skinande sol idag,
vilket det absolut inte är, eftersom det ligger ett lock moln här över.
Nåväl..


Skrivet av: Lisa

Ja men verkligen!

SKönt med en så man slipper bli massa vit..!

Bra tips där :)

Kommer du hem snart? ;)

Puss!

Skrivet av: Maria

Hihi! I know, det är så sjukt snyggt när det är gjort på rätt sätt =P



Hur är det med dig då? Är du hemma? =)

2009-04-02 @ 08:14:17
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Det är kanonbra med mig! =)



Ska det bli skönt att komma hem? Kommer du stanna hemma sen?

2009-04-02 @ 09:22:48
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback