"hem"längtan till Zürich

Idag har det vart rätt soft, har inte gjort mkt.
Kollade klart på 17again som jag somnade ifrån häromdagen.
Tog en sväng till Dollarstore och köpte måttband för resten av mitt liv.
Man fick 6st för 10spänn, såå, why not lixom?

Nu på kvällen fick jag ett ryck och satte upp massa kort från Zürich.
Snacka om att man har "hem"längtan.
Måste boka min resa ner snart, innan jag blir tokig!

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på Juno.
Riktigt bra film det.



Skrivet av: Lisa

hej gumman..

skönt med en soft dag ibland med :)

imorron ska jag städa och träna lite medan Oscar är på dagis men om du har tråkigt och inte jobbar efter 14 så får du gärna komma på besök!

vi saknar dig..

Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback