Årets mörkaste dag..

..var inte speciellt mörk.
Faktiskt ljusare än alla de 30dagarna i November, sammanlagt!
Dagen har bjudit på sol, vänner, kaffe, äventyr & skratt.

Fru Åhs och jag var på äventyr i Selja idag.
Skulle skjutsa henne till hennes bil som stog där.
Och medans vi tog en sightseeing-tur i Selja,
så passade vi även på att köra fast i snön
när vi skulle vända vid affären... 
Vi har även konstaterat att det inte går så bra att
putta lös en bil med handbromsen i...hurm..
Men tack posten-tjejen & herren med hunden för hjälpen!

När vi väl kom lös så drog jag ner på stan och mötte upp Åsa & Sanna.
Drack kaffe och snackade skit, hälsade på Karro på Claes Guld.
Sen blev det shopping a'la white trash på Maxi ;)

Har druckit mer kaffe idag, än jag petat i mig mat.
Nyaste dieten.




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback