bad mood

Jag är på dåligt humör.
Morsan kom hem med ett gäng resekataloger,
som verkligen fick mig på världens pissiga humör..

Jag klarar inte av mörkret längre, nu har det tamefan
gått FÖR långt. Den här vintern har vart den jobbigaste
på lääääääänge. Kanske för att jag typ inte har ett piss
att göra om dagarna. Får knappt något jobb,
och går bara och driver om dagarna. Eller inte ens det,
sitter framför den här dumburken snarare. Skit.
Jag vill jobba och tjäna pengar, så jag kan ut och resa!
Vill på en tur i vår, och sen så SKA jag bort i november nästa år.
SÅ är det bara. Det finns inget annat.
Aldrig mer en november i Sverige, jag pallar inte.

Novemberresan fick iaf lite mer hopp idag kom jag på.
Bara jag får tillbaka lite på skatten och dessutom
får jobba som jag brukar om somrarna.
Då ska den vara spikad och klar iaf.. ;)

här hittar ni mig november 2010.




Skrivet av: Lisa

hmm.. förstår dig gumman!

jag hänger med.. om jag hade vart miljonär!

suck alltså..



men du vet ju vart vi bor iaf..

idag ska ja på MVC och hålla mig borta från sotarn, ha ha! och ikväll ska ja på julbord så ingen innebandy för min del :(

tyvärr!

men hör med Anna, hon kanske ska dit ändå?

imorron då?

ska städa på förmiddagen tänkte jag men sen då?

pUss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback