Du kannst nicht immer 17 sein..

..liebling das kannst du nicht!

Åååh neeeeiii, varför, varför stängde jag inte av iPoden
när jag tänkte för, nej ist skulle jag höra vilken som var nästa låt.
och ja, nu kommer jag gå att sjunga på denna låt
som fastnar i hjärnan bara man hör de första tonerna.

du kannst nich immer 17 sein, liebling das kannst du nicht


hade den på hjärnan en gång när jag jobbade,
och mellan alla kunder satt jag och nynnande meningen ovan..


Nåja, det skall pimplas vin och kollas på hockey ikväll,
så förhoppningsvis har hjärnkontoret fullt upp med annat.

Och tjabba-tjena-hallååååå! Hur fint är det inte ute då?
Massor utav snö, och mer faller från himlen. Wunderbar!

Men men, tidsoptimisten är ute i farten igen.
Tänkte att jag skulle inta la Casa del Jansson i Selja,
lite efter 17 snåret.. om ja, sisådär 1h.
Men innan dess så ska jag hinna duscha & tvätta håret,
torka håret, fixa håret, bestämma kvällens outfit
med tillhörande bling-bling, samt laga mat och äta.
Tänkte göra min pizza, men det får nog bli att
slänga i min rostbiff i stekpannan ist.
Men vem klagar. Inte jag. Enkelt, spimpelt & GOTT.


Känner ni för att plågas resten utav dagen, så varsågod!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback