Ussch!

Livet som rockstjärna är fan inte lätt alla gånger!
Har mått så sjukt dåligt inatt.
Vaknade och det känndes som att magen skulle sprängas typ.
Antagligen all mat och vin från igår. Munnen var torr som
sand, men det känndes som att det inte skulle få
plats med ens en mun vatten i magen. Det var hur obehagligt
som helst ju, visste inte vart jag skulle ta vägen, eller hur jag skulle ligga.

Sen att telefonen börjar ringa till tonerna från Willy wonka,
så kännde jag bara neeeeeej jag kan inte jobba idag.
Tack och lov var det en tid i morgon, och inte idag.
Så jobb i morgon, 8-16. Yay. Skönt skönt.

Även fast jag låg i sängen och inte orkade gå upp
till typ två eller så, så har dagen gått otroligt
sakta, seriöst, tiden har typ stått still.
Var påväg i säng i halv-sju tiden.
Men så kom jag på att jag måste ju ha något
i dosan i morgon, så fick slänga ihop min pizza lite snabbt.
I brist på annat som fanns tillgängligt att göra.

Så nu är klockan lite mer, och det börjar nog bli dax för sängen.
Är trött som..eh.. ja, som fan.

de flesta bilderna från igår kan man nästan säga att det är cencur på
så jag bjuder på en bild på mig, ego som man är ;)
+ att det är typ den enda anständiga bilden från hela kvällen





Skrivet av: Lisa

Ha ha! Fyllo :)

Dags att ses snart!

Puss!

Skrivet av: Lisa

Ja bara att skicka iväg sms så får vi se vart vi är :)

2009-12-08 @ 11:02:20
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback