jobbah

Jag ska nog börja göra listor på saker jag ska
göra under dagen oftare, eller planera in saker.

För allt som oftast är det de dagarna som
jag får jobb.. SÅ det är bara att lägga allt
annat åt sidan och åka och jobba.
Är man som jag typ arbetslös så får man
ju ta det som ges..! Det andra kan jag ju
göra en annan dag, jag har ju all tid i världen!

Ska göra mig redo, äta, lägga i dosa och gå med Pollux,
sen jobbbbbbba. Så får jag fixa resten sen.


JAG VILL ÅKA BRÄDA!! Helst på någon alptopp.
Fast Grönklitt eller Sälen hade väl dugit det med..
(bilden är från Saas-Fee i februari)

Skrivet av: Lisa

Men hallå?

Ja det känns som du dumpat mig ju :(

Ha ha!

Men det var faktiskt evigheter sen nu..



Ja så brukar de vara, när man bokar in något då finns det jobb :)

Kanske ska börja boka in saker jag med?

Men det verkar inte funka lika bra för mig :(

Attans!!

På fredag jobbar jag, enda dagen på hela veckan.. ha ha! Katastrof!

Men på lördag ses vi iaf, ska vi träffas här hemma runt 18? Låter bra?

Om du vill ha nå snacks och dricka så ta med det oxå :)



Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback