Men ojdå

tänkte att jag skulle vara duktig och lägga ut bilderna från i helgen
innan det var helg igen, men jag misslyckades ganska rejält med det.

Nåja tiden går fort när man har roligt, och när P är i stan.
Så vi skyller på det ;)

Idag har jag gjort Mora med Lisa. Hon shoppade,
och jag tittade på ;) typ. Fick även hjälp av henne
att hitta en julklapp, så nu har jag läget under
kontroll igen. Kung det! Tack Lisa, för idag och hjälpen!

Men fyyyyy bublan vad kallt det var! Burrr!
Höll på att typ förfrysa bara av att gå på gågatan.
Men det är dumt att klaga, solen kikade fram,
snön får ligga kvar iaf en dag till.. :D


Skrivet av: Lisa

Bra att man kunde vara till hjälp :)

Hihi..

Tack för att du följde med mig oxå!

Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback