paljon lunta, mutta ei taskulamppu

Efter att ha umgåtts med fler från Finland än från Sverige
ett tag där i Zürich i våras så har jag blivit sjukt intresserad
av just Finska. Och thanks to Spotify har jag typ obegränsat
med finsk musik. Som tro det eller ej, faktiskt är riktigt bra.
Förutom att man inte förstår så mkt av vad dom sjunger..

en svensk, en norsk och fem finnar

Nåja, här är en av låtarna som spelar om och om och om igen
här hemma och i bilen..


Sen är jag grymt imponerad av sidan jag beställde en grej
från igår, för paketet låg i postlådan idag. Går det så fort,
kan man ju faktiskt börja handla mer från nätet.
Snabbt, smidigt och enkelt. För hur kul är det att
vänta i flera dagar på något som man köpt.
Man vill ju ha det på direkten.

Tro om man skulle ha slagit in lite julklappar nu..
Så det blir gjort.




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback