Tröttus

Jag är fan trött, riktigt trött.
Så jag ska nog ta och knyta mig.
Något måste vara allvarligt fel!

Ska plocka framen kyckling ur frysen bara.
"Mamma jag vill ha hööööönaa"

Idag har iaf vart rätt lugn, inga större utsvävningar.
Tog en promenad i solskenet, man får ju lixom
lov att passa på, man vet aldrig när man får se solen igen.
Med tanke på att den bara visade sig 2-3ggr i HELA november.
Det är bara att ta dagen som den kommer, med eller utan sol.

Sen var pappa och jag barnvakt till Elias en sväng,
medans bror var och klippte sig lite. Mkt trevligt.
Han är ju bara såååå söt och rolig, fasters favorit.

Nåja, sova var det.

Godnatt mina vänner! <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback