13 flickor, 1 kalas

Som skrivet igår att idag skulle bli en lååång dag med massa göranden.
Nu är den över, jag jag är helt slut! Ögonen kliar, och det ena ögonlocket rycker.
Vilket är jävligt irriterande.
Skulle egentligen ha vart ut på partajj eller iaf tagit en drink,
men när alla 12gäster på kalaset åkt hem,
så kännde jag att orken var nere vid fotknälarna.
Så det får bli en lugn hemma kväll med ett glas vin eller två till en film.

Kan vara skönt att ta det lungt,
och ladda inför snowboardåkningen och aprè-skii på söndag.
Sen är det ju alltid bra att spara in några franc,
dom behövs vid andra tillfällen.
Som sönda tex. Nej ska tvätta av ansiktet, hoppa i myskläder,
kroka upp vinet och välja film.

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!
Imorgon blir det melodifestival på andra sidan Zuriisee..
Jag håller på Scotts, vad annars?

Hela Huset Gungar 25/12 2oo7




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback