Fredag den 13e

So far, so good!
Har haft en lung start på denna fredag. Kom i säng tidigt,
och har kommit på ett sätt som gör att det inte är lika jobbigt att stiga upp.
Jag har tagit sällskap med barnen en bit påväg till skolan, handlat, fyllt på
mitt månadskort, så jag kan ut och åka igen, kollat på My name is Earl, fixat naglarna,
sovit 1½timme, och skall nu ta och dammsuga lite, för att sedan ge mig på håret.
Skönt att kunna fixa lite utpytsat under hela dagen, än att göra allt på en gång.
För sen när vi ätit har jag ju bara klä mig och sminka mig kvar, sen är jag redo för
vad denna fredagsafton har att erbjuda. Lite osäkert ännu, men har laddat upp för allt.
Att solen skiner gör ju inte saken mindre dålig.

Hittade även denna otroligt fina bild på mig & Lisa, på facebook,

Snodd från
Lisa, fick bara lov att visa alla hur snygga vi är!




Skrivet av: Lisa

Skrivet av: Lisa

hihi.. du är väl för UNDERBAR min vän! gud vad jag saknar dig.. hoppas att du får en underbar dag idag min vän :) Puss!!! Alla hälsar.

2009-02-14 @ 09:49:45
URL: http://fliza83.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Sötisar =)

2009-02-14 @ 16:10:52
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback