HAHAHAHA!!

Fyyyy faaaaan vilken dröm jag hade nu på morgonen
innan jag vaknade, hahaha, det är fan inte sant !!

Åsa, jag och en annan tjej, var med i Melodifestivalen!!
HAHAHA! Och innan vi gick ut på scen, så satt vi i en
säng och pratade lite, så kom det en tv-kamera,
och jag gjorde värsta fula minerna, för jag visste inte
att vi skulle uppträda, tills aldeles innan vi gick ut på scen.

Vi sjöng, sen gick vi av och av någon anledning så åkte vi hem.
Tänk om vi hade gått vidare? Jag kom iaf ihåg att det var
omröstning också, så jag satte igång tv'n och vi låg
på 4e plats!! Och när jag såg reprisen,
så var vi faktiskt riktigt bra!

Det är sjukt vad man kan få till.. !

(Blir ingen skidåkning, vaknade av en elefanthjord med pjäxor i hallen,
som var påväg att ge sig av. Vilket iof är både tråkigt och skönt.
För det e rätt fint väder och hade vart najs att vara i backen.
Men känner mig lite seg i kroppen av förkyningen.
Men men, det går flera tåg!)



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback