Helt död!

Shitt altså!! Följde med till skidbacken idag,
Och åkte på att ha snowboardskola,
så alla 5barnen & båda Annikorna har stått på snowboard idag.
Men det gick grymmt bra för allihopa! Det var massa mjuk snö,
så man kunde åka på utan att bry sig om det gjorde ont ifall
man ramlade, för ramlade man så sjönk man bara ner i snön,
och det var som att landa på en stor madrass. Helt galet najs!

Har åkt upp och ner i barnbacken, men det är dumt att klaga.
Det var kanonkul! Blev även uppdragen i den stora backen,
av de stora pojkarna. Gick bra även där, men barnbacken var ändå bäst.
Är man njut-åkare så är man.
Stället vi var till heter Fischenthal, och ligger ner mot Rapperswil.
Tog typ 40min att åka med bil dit. Stället var litet, och har vart
stängt de senaste åren pga snöbrist. Men i år så behöver
dom då verkligen inte klaga över det!!
Det fanns bara två liftar, barnliften i barnbacken, och en ankarlift
till stora backen. Helt lagomt!
Man behöver faktiskt inga stora flådiga anläggningar i alperna.
Denna funkade lika bra!

Ska börja med lite mat nu, sen ska jag följa pojkarna
på Twilight. Så det blir en lång dag idag.
Men det gör inget, ska ju upp rätt tidigt i morgon ev..
OM jag nu tar mig upp. Har redan fått träningsverk i
armarna! Haha!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback