ingen återvändo

Då var biljetten hem till sommaren bokad.
Ingen återvändo altså. Men det känns ändå rätt skönt.
Även fast jag älskar Zürich, och Schweiz.
Så börjar det bli dax att avsluta detta kapitel,
och börja på nästa.
Har två planer inför hösten, så någon av dem lär ju gå i lås..
Sen spånar jag ju på ett par resor, som jag mer än allt annat
vill ska bli av, så fokus skall ligga på att göra dem till verklighet.

För Zürich och Schweiz finns ju alltid kvar!
Jag kommer att entra Mora lördagen den 4juli,
strax innan 22, vilket skall firas med fest!!
Så planera inget kvällen den 4juli! ;)

Skrivet av: Emma

Jag planerar INGENTING annat. Jag vill också va meeed på fest dååå! =) Puss å di!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback