jävla snö

Gah, jag blir såååå less.  Jag vill ha sommar, NU, med en gång.
Men nää, då ska snön VRÄKA ner, ja varvat med blå himmel och sol,
för att en stund senare regna, och ja, så går det om och om.
Man kan bli less för mindre! stog i tidningen att det ska bli snö hela helgen.

Idag har jag vart rätt duktigt, 4min sit-ups till Usher-Yeah,
sen promenerade jag från KEK till Küsnacht, 45min i nedförsbacke.
(man får ju improvisera då man inte har råd att gå på gym,
kan även tillägga att snowboard funkar fint som hävstång,
om man vill träna arm-muskler!)

Vilket inte var så klokt, med tanke på vädret jag beskrev innan.
Då det regnat, snön smält, för att sedan frysa på igen.
Det var glas-halt på sina ställen, så man fick gå och spänna sig.
hehe, men men.. det nyttiga gjorde inte nytta så länge,
så jag blivit sjukt sötsugen på sistonde,
och hittade digestive-kex med choklad. Mums!
Min nya drog.. Nåväl, promenad och sit-ups var iaf grymmt skönt.
Så nu ska jag bädda ner mig och ladda inför morgondagen.
Fredag den 13, det bådar allt annat än gott,
och utgång ska det bli tillråga på allt!  ;)
 



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback