Nu får det bli lugnt

..iaf några dagar. Som jag sagt förut,
det märks att man inte är 18år längre.
Så efter att ha druckit i typ 5dagar i rad, så är det dax att
lugna ner tills helgen. Som iof kommer bli rätt lugn.
Vilket ska bli skönt. I morgon blir det eventuellt att åka
lite snowboard i Davos. Vi får se om jag orkar upp
när kavaleriet går. Blev visst ändrade planer och
skjutsen går tidigt i morgon bitti, ist för på förmiddagen.
Och har man kommit hem strax innan ett två kvällar i rad,
så kan det vara skönt med lite sömn också.
Speciellt eftesom jag legat däckad i förkylning
större delen av min lediga tid idag.

Har iaf haft en kanonkväll denna afton också!
Sällskapet idag bestod av Linnea och Stefan.
Så vi har snackat 99% engelska heeela kvällen..
Vilket är grymmt kul! Efterson herren i sällskapet
härstammar från Australien.

Men nu ska jag slå igång ett avsnitt two and a half men,
och sova gott!  Bis morgen!

Just ja, ibland är det rätt najs att vara tjenis med de på McD.
Min bästa av de jobbade idag, så när man får en McChicken plus meny,
dipsåser, cheeseburgare + äppelpaj för 6fr (6*7,5=skr).
Då är det dumt att klaga! Den största frågan är bara vart
man skall stoppa all mat! För så hungrig var jag inte från början heller.
Åt tills jag storknade, sedan matade jag soptunnan med resten.
Och denne blev mkt glad! ;)  (hoppas jag!) Haha..

Min kompis på McD Stadelhofen och jag, under EM i somras

Nej, thats all folk! God Nite!!

Skrivet av: Lisa

du e rolig du :)

och utmanad i min blogg!



Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback