Twilight

Jag har sagt det förut, och det tåls att påminna mig själv igen.
Att inte vara så förbannat trångsynt när det gäller filmer/serier
som det är mkt uppståndelse kring..

C1 & C2 frågade om jag kunde gå med dem på Twilight,
och jag gjorde det mest för att vara snäll mot dem,
sen är det ju alltid trevligt att gå på bio.
Och jag ångrar det inte en sekund!

För ärligt, Twilight är en av de bästa filmerna, på LÄNGE!
Jag satt som förtrollad från start till slut.
Tur dom har pause i mitten, så man får återgå till verkligheten en stund.

Men nu ska jag allt ta och lägga mig.
Kroppen ömmar, och är nästintill frisklufts förgiftad.
Så nu är det tack och godnatt för idag!


Skrivet av: Sanna

Det är så alltså? Jag har funderat på att se den men tänkt att den nog är riktad till 14åriga emokids... Kanske då. När den kommer på DVD.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback