Annika in a nutshell

Shitt vad drygt det var att vakna till liv när väckarklockan ringde i morse.
Kan det ha vart vinet från igår som gjort sitt?

Bäddade iaf ner mig och skulle kolla på lite two and a halv men,
medans jag samlade kraft och värmde mina ömmande muskler.
Och ja, inte alltför oväntat så somnade jag. Vilket var skönt,
och välbehövligt. Men såå onödigt, nu kommer jag ju inte kunna somna ikväll ist!

Men men, life goes on. Tyska ikväll, skall sätta mig med läxan.
Det var ju inte lilla läxan vi fick, massor med uppgifter, så ska jag ju fixa en cd.

Skulle behöva städa klart i mitt rum också, körde storröjning i söndags.
Men orkade inte göra klart bordet, handfatet och dammsugningen.
Så det ser ju fortfarande förjävligt ut.. Även om jag slängt bort en massa skräp.

Nåväl, får ta tag i det om en stund. Har lite annat att fixa förts..

Guud vad intressant va? Men i brist på annat så..


((metallica - the unforgiven II ))


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback