promenad i regnet

Har ju vart inne typ hela dagen och gömt mig för regnet.
Så bestämde date med Johanna i 30min på hennes tågstopp.
Snickedi-snackade lite, och hoppade sedan på tåget igen.

Men tog och klev av vid Zumikon dorfplatz,
och gick de 17minuterna hem i regnet ist.
Såååååå skönt!!
Ska nog köra lite sit-ups och sen ta och kolla på Brothers & Sisters
innan säng-gång, och hoppas att jag kan somna lite tidigare idag.

I morgon är det dax för tyskakurs på Alpha igen.
Blandade känslor, visst det är kul att lära sig lite mer,
men det är ändå rätt segt. Fast man har ju ändå en anledning
att komma ur huset en sväng, så det är nog mest possitivt.

För innan jul när jag inte hade någon tyska,
så blev det ju att jag bara satt hemma om kvällarna.
Och ja, det är ju inte så kul det heller..

och ja, om två veckor så blir det iaf snowboardåkning i Saas-Fee!
Så underbart kul det ska bli! Längtar redan!
Nu är det bara att hålla tummarna för att det blir finväder..
Det känns dock väldigt långt bort just nu när det är världens höstväder.


brädan och jag Flumserberg, Februari 2008


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback