TGI Friday tomorrow!!

Även fast jag gick och la mig 1timme tidigare än vanligt igår,
så är jag minst lika trött idag, om inte mer.
Gääääääääääääääääääsp!!

TGI Friday, tomorrow!



Skrivet av: Lisa

Det brukar kunna vara så.. du kanske sover för mkt? Puss!

Skrivet av: Räka

Imorgon smäller det:)

Då bär det av mot Mora o sen blir det Sälen på lördag!! Det ska bli härligt, åka dit som en riktig turist:) ...vad många gånger man önskat det när man slavat på donken o turisterna varit lediga o åkt skidor, afterskiat o varit berusade;) Nu är det Räka time! Så jag skänker dig en tanke elr 2 på våran semester o hoppas du har det gott!

Puss o klem.

2009-01-29 @ 19:46:45

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback