trött



jag är rätt skaplitg trött. däckade tidigare till my name is earl,
och har sovit gott tills nyss då jag vaknade dränkt i svett.
att ligga nerbäddad med långärmat och långbyxat är inte en smart ide.

Har även sovit i en bastu inatt typ. fy fan vad varmt vi hade det!
Johanna och jag orkade inte åka hem i natt (läs i morse halv åtta),
så vi frågade om vi fick däcka hos Duski.
och fan vad varmt det var!!
så ligger han i träningsoveralls byxor och långärmat,
under en vaaaaarm filt och säger att det är kallt,
medans jag håller på att dö av värmeslag dränkt i svett!!

Igår var iaf kanonskoj!
Vi ägde nelson, och träffade två från Brig som betalade taxin till langstrasse.
Åt världens godaste kebab, och dansade.

Men nu så lär jag nog ta och sova,
är ju en dag i morgon också.
och i morgon måste jag ta tag i mitt rum.
Ser ut som andra världskriget här just nu!

Sen e det aupair möte på kvällen..

Godnatt !!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback