Vinprovning och glömskhet

Då var man hemma efter att ha vart på aupairmötet på Svenska Kyrkan.
Idag stog det Vinprovning av viner från Schweiz på programmet.
Alltid lika trevligt, och gott!!

Fick dock världens huvudvärk =/ skall ta mig ett piller och lägga mig.
STRAX, för smartot till Spunk tvättade sängkläderna idag,
och hängde ut kuddar och täcke på vädring, och kom sedan på
när jag satt och smakade vin att dom visst fortfarande hängde ute.
10poäng till mig!
Så innan sänggång lär jag till att bädda, med mitt rosa lakan.. ;)

Hittade även världens godaste gulasch-soppa på burk idag på coop.
helt underbart god! mums, mums, mums.
Så den blir det fler ggr!
För den som är intresserad..



Skrivet av: J o H a N N a

du skickad ejue länken till mej på msn


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback