Back in town

Ja, som många i Mora kanske har märkt så är jag tillbaka igen.
Det känns sjukt konstigt att vara hemma, men man kommer
ju snabbt in i rutinerna här hemma igen.

Men jag har ett stort hål i mitt hjärta efter Zürich,
och Britta, Katja, Linnea, Michulein, Helga, Laura, Jessica, Emilia..mfl.
Men vi har inte sagt hejdå, utan Vi ses snart igen.
Och jag längtar tills den dagen!

Det bästa att vara hemma är ju att få träffa alla sötisar här igen!
Åh vad jag saknat er!!

Kom ju hem i lördags, rullade in på stationen 21:40.
Hem och svidade om, blandade grogg och snackade massa skit med Åsa.
Sen drog vi in och gjorde staden mötte upp med Lisa, Anders, Sofia & Anna.
Träffade även på massa andra sötisar som jag inte sett på evigheter.
Sjukt kul! Även om det inte är riktigt samma klass på utelivet här som i Zurich.

Nåja, i morgon ska jag till Norge på intervju.
Jag hatar intervjuer, är så svårt att veta vad man ska svara på alla dumma frågor.
Men jag hoppas det går bra, hade ju vart underbart att veta vad
man skall ta sig till med i höst.
Så håll tummarna för mig i morgon!

Nu ska jag äta jordgubbar.


Skrivet av: Lisa

hej gumman!

underbart att se dig igen :)

hoppas att det går bra idag..

jag håller tummarna för dig!

ses imorron..

puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback