Massa mys (och jobb!)

Igår skulle jag vart ledig, men åkte på att jobba ändå.
Efter jobbet cyklade jag till Persson och Chrille om umgicks med dem.
Riktigt trevligt!

Sen idag så skulle jag jobbat 12-16, men det blev ist 12-19:30,
och efter det åkte jag till Färnäs och hälsadepå Lisa & Anders i nya huset.
Grymt fint hus, och SJUKT kul att se dom igen!
Har ju inte hunnit umgås just sen jag kom hem, så nu var det väl dax!

Tänk att det ska vara så svårt att ses, även fast man bor i samma håla.

Men nu ska jag lägga mig i sängen med min bok, och sen sova.
Jobbar 12-20 i morgon. Sen är jag leeeeeeeeeeeeeeeeedig!

Skrivet av: Lisa

Saknar ju dej massor gumman!

Tack för senast :)

Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback