Big Shots

Jahapp då var det måndag igen då.
Tack godegud att den snart är över..

Inte för att den vart speciellt jobbig eller så.
Men det betyder att det är 1 dag mindre kvar att jobba,
och att gå upp kl 7 på morgonen.

Gick igenom lite saker och gallrade lite i vad som ska
hem och vad som skall slängas.
Och hittade alla mina tågiljetter som jag sparat på sen jag kom,
för ca 1½år sedan. Fatta hur mkt pengar det är/var i den högen!


Nu ska jag bädda ner mig och kolla på Big Shots.
Riktigt bra serie faktiskt! Sjukt underhållande.
och att det är en helt del ögongodis däri gör inte serien sämre precis.
 

Skrivet av: Lisa

hej gumman!

oj shit i min lilla låda vad mkt biljetter! ha ha.. du e ju bara fööör rolig :O)

skönt att börja packa redan iaf, så du har lite tid att kunna göra det :)

ja men när du kommer hem blir det fest och sen bakispizza, självklart :) hoho..

saknar dej!

PUSS


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback