Countdown

Shitt, det är helt sjukt otroligt, om 1månad så sitter jag, mamma & maria
på flyget mot Arlanda. 1månad. Det går inte att föreställa sig.
Även om jag börjar längta hem, eller jag vet inte om det är att längta hem.
Jag vill hem, men ändå jag vill vara kvar i Zürich. Vet inte vad man ska kalla det?

Det är altså 4juli jag kommer hem. Rullar in i mora strax innan 22.
Sen blir det ausgang (utgång)! Häng med vettja!

Jo, kikade lite på programmet till Danbandsveckan i Malung.
Och insåg att jag missar både Blender & Zlips. Vilket suger.
Är dock ledig så jag kan gå på Arvingarna, Scotts & Larz Kristerz, om jag vill.
(såklart tre olika dagar!)
Så man måste ha pengar till inträde också.. =/

Läste dock att skattepengarna borde komma nästa vecka. Yiho. But still.
Ska ju ut på de sju haven. Måste ju fylla på systembolaget när vi är i Tallin ;)
och om man hittar något spännande i St.Petersburg.
För att inte tala om drinkarna på båten. Hehe.

Sen måste jag köpa en ny mobil, och en ny dator.
Dom börjar gå på sista versen båda två.
Batteriet laddas ut på obestämd tid i båda,
och från datorn ramlar det skruvar och plastbitar när man flyttar den.

Sen skulle det vara kul med en egen lägenhet och en egen bil.
En utlandsresa hade ju inte vart helt fel det heller.
Till typ Australien, NZ, Hawaii, Indonesien, Malaysia, eller varför inte Florida?
Hade dock nöjt mig (i någon månad iaf) med en vecka all-inclusive i Alanya.

Nejhej, om man skulle ha blivit miljonär kanske?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback