Midsommardagen

Sitter här med en burk färg i håret.
Orkade inte göra det igår, så det fick bli idag ist.
Så man är extra fin till Midsommarfesten på Nordiska ikväll.
Jag är sjukt taggat, trots min onda rygg.

Igår så trotsade vi regnvädret och gick till Nelson och satt där
och laddade mentalt att inte gå dit om helgerna i fortsättningen.
Men det var sjukt roligt att vara där sågott som nykter,
och för en gångs skull se hur alla beter sig, och hur otroligt...intressant..
folk dansar. Vi satt och asgarvade! Och kom fram till att
vi nog inte är värst ändå.

Och i morgon ska jag nog ta ett ärligt ryck och börja
packa ihop ännu mera. För nu står det fan inte på förens det är dax att åka hem
Kan fan inte fatta det, att jag snart ska åka härifrån.
Zürich <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback