Onnea Laura!

Katja lärde mig ett nytt ord på finska i helgen.
Onnea - eftersom att Laura fyller år idag, och vi
kombinerade hennes födelsedag med midsommarfirandet.

Och Katja höll på att tappa hakan när jag fortfarande
kom ihåg vad Grattis heter på Finska i söndag.

Idag har jag pysslat med att plocka och packa.
Och jag känner att jag ligger rätt bra till.
Det är mest bara saker som jag använder sågott som varje dag
som fortfarande ligger framme och slänger, och ja lite annat
smått och gott också, såklart ;)
 Men ja, jag är nöjd.

Ryggen känns lite bättre idag, kanske för att jag rört mig och gjort saker?
Så jag håller tummarna för att igår kväll var toppen av smärtan.

och jag måste bara bjuda på denna;

"Kaffestugan, Wasastugan hem till frugan."

Jag fick lite hemlängtan när jag såg den tidigare idag faktiskt,
och ja, ett gott skratt!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback