Ryggvärk & Midsommar

Jag har så sjukt ont i ryggen och har haft det ett par dagar nu.
Helt fukking otroligt vad ont man kan ha.

Även om det blir bättre när man rör på sig,
så känns det inte så sjukt roligt att typ
bära upp dammsugaren två trappor, dammsuga och sen
ska den ner alla trappor igen. Gah.

Ska in till stan och bränna peningar idag också ;)
Frågan är bara hur jag ska hinna allt.
Jag är ju så sjukt seeeeg!

tack och lov är det inte lika äckligt varmt idag som det var igår.
Katja och jag sprang i affärer och svetten lackade.
Men så tillslut så fick jag mig ett par dopp i sjön.
Så avsvalkande och underbart. Man blir en helt ny människa.

Och hur skönt är det inte att det är fredag så säg!!
Wünderbart!! lyssnar på Zlips - Början på ett äventyr och njuter.
Men ska väl ta och göra lite saker så det händer något.
För ryggen blir inte ett dugg bättre av att sitta frammåtlutad i sängen och
klinka på tangenterna. Så ses sen!

Glad midsommar!





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback