Sjung om Studentens..

åååIdag tar lillebro€  r Bers studenten.
Och som alltid vid denna tidpunkt om året så blir man nostalgisk
och drömmer sig tillbaka till sin egna student.
Tänk så mkt som har hänt på de 5åren sedan den 3/6-2004.
Då vi stog där, dyblöta av svett, glädje och tårar. Solen stekte på oss stackare
i kullkläder, och varma mössor. pheu! Men har man överlevt 12år i skolan,
så klarar man vad som helst.



Skrivet av: Sanna

Som ytterligare 6år i skolan som jag gett mig in på? Helt galet. Jag var i Mora i fredags och såg de små liven gapa och skrika om hur de minsann hade tagit studenten. Det slog mig att de som gick ut nu började efter att jag gått ut. Kände mig lagom jättegammal och rynkig genast.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback