skriver så fingrarna glöder

sitter och svarar på mail från potentiella efterträdare.
och det börjar snart ryka om tangenterna. Haha!
Nejdå, men shitt det är ju skitsvårt,
 vad skriver man så man inte skrämmer iväg dom?!

För bättre familj kan dom inte ha.
Jag har en av de bästa i Zürich.
Bättre kan man inte ha.

Skulle ha träffat Helga och en annan tjej idag,
men dom skulle gå på bio som jag redan sett.
Så jag åkte och hälsade på 24 ist,
hinner ju inte se han så mkt mer innan jag åker hem.
Men det var trevligt att umgås lite nyktert för en gångs skull.

Nejhej, nu håller ögonen på att falla igen, så nu är det dax att
stänga butiken och gå till sängs.
gute nacht!

Skrivet av: Lisa

ja men det e klart man ska passa på att ha lite semester, det har du ju rätt i :)

måste man ha!

även fast det bara öser ner regn här hemma, jag blir sååå less :( fy!

hoppas att det går bra att hitta någon ersättare till dig :)

PUSS!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback