att simma, eller inte simma.

Ååh jag har beslutsångest!! Jag hade ju bestämt mig
för att åka och simma, la mig och vilade mig lite,
och när jag skulle packa väskan så tog kylan ett tag om mig.

OCh hur kul är det egentligen att packa badväskan
när man känner sig som en isglass med tuppskinn över
hela kroppen?! Dessutom så försvann solen, och det började regna
jag som tänkte sitta ute i den varma bassängen och lapa sol.

Faktum åsterstår dock fortfarande att jag måste tvätta håret.
What to do?!

Kanske ska ta och städa, göra lite sit-ups och åka in till stan en sväng ist.
Och ta badet nästa vecka, känns inte riktigt som att jag har råd att bada idag heller..
Hm, vi får se.. Blir ev snowboard på fredag..
Vi skall kolla väder och vind först ;)



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback