Borta bra, hemma bäst.

Det blev en lång fest detta, kom för inte allt för längesedan hem.
Blev så sjukt trött i morse när nelson stängde, vi blev medbjudna till Gräbli-bar.
Men jag pallade inte, så vi tog trammen till Britta och efter en nattmacka med ägg,
så däckade vi gott! Madrassen var sjukt efterlängtad.
Då vi båda setat på trammen som två klubbade sälar och sovit hela vägen hem..Haha.
Det måste ha sett sjukt roligt ut!

Men innan detta så var vi och bowlade, vi var 8st så det
blev jämnt på 2banor. Det var SJUKT roligt!! SÅ det ska vi göra igen!
Insåg när vi skulle därifrån att bussen slutat gå,
så vi förberedde oss på en promenad till Dietlikon.
Men vi hann bara till IKEA innan en buss stannade, och tog oss
till Dübendorf. Hamnade sedan på Nelson resten utav kvällen.

Idag så började vi med en Kebab och en Cola, sjuuuuukt gott!
Britta visade mig ett kebabställe jag inte testat ännu,
och ärligt, Aladin, släng dig i väggen! Denna var sjukt mkt godare! mumma.
Träffade Katja och åkte in till stan och gick på mp3-jakt.
Hittade en direkt, och gick sedan till Mövenpick och åt glass.
Där vi även mötte upp med Linnea, Emily & Penilla.
Satt där och åt glass och snackade massa strunt i x-antal timmar.
Sen kikade Lea, Michulein & Sami kom förbi, och vi gick till Migros Take Away,
och åt middag.. Sen var vi alla så trötta så vi for åt varsitt håll.

Men nu är jag sjukt trött och har mått bättre i mina dagar,
och funderar på att slå på en film och sova.
Men jag antar att man får skylla sig själv när man mixar;
smirrnoff ice, öl, grogg, vittvin och champagne!
Ja, altså inte samtidigt, utan under hela kvällen.

Tack alla för en underbart trevlig kväll igår!





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback