Freitag 13/3

Fredag den 13e idag, igen.. Var det inte det nyss?!
Nåväl, minns jag rätt så var den Fredag 13 en bra fredag,
så förhoppningsvis blir denna det också!

Linnea & Jag tänkte åka till Flumserberg och snowboarda idag,
men jag hade pengaångest så vi stannar i Zürch och går och
badar i Zollikon ist. Dom har en utomhus pool som är uppvärmd året runt.
Som är asnice! Så det blir nog lika bra! Men först ska vi göra stan.

Jag tror att månen spelar mig ett spratt, har haft huvudvärk de senaste dagarna,
så även idag. Mindre roligt, men ja, det går ju att leva med.. Hehe.
Skönt ändå att det är helg, helt underbart! Denna vecka har verkligen
gått kanon snabbt! I like!


-"lets go to the fucking movie"


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback