skallebank

Har surfat runt på ett par bloggar,
och det verkar som det är fler än jag som har huvudvärk.
Är det någon som har koll på hur månen står?
Kan det vara denna lilla aprikos på himlen som ställer till med detta elände?
Om ändå Dr Deo hade förvandlat den till en roll-on kula,
så kanske problemen hade vart ur världen.
Damn you Kenny Starfighter som stoppade honom!

Who knows..

Påtal om det, jag är så sjukt pissed på att jag är här nere,
och inte kan gå på premiären av Kenny Begins..
För chansen att dom visar den på BIO här i Schweiz är skapligt minimal.

Vädret är iaf fortfarande helt underbart!
Idag skippade jag även västen, så gjorde stan i kortbyxor, foppisar & långärming.
Det drog lite kallt, men i solen var det på tok för varmt ist.
Ingen balansgång där inte.
Har även lärt Britta ett nytt svenskt ord, som hon aldrig hört förut; FIKA

 Håller vädret i sig så blir det bad igen på fredag.
Jag får ev sluta tidigt då med, och jobba i morgon kväll ist.
Vilket jag verkligen inte har några invändningar mot, snarare tacksamhet.
Eftersom vi skall ut och fira att Linnea fyller år på fredag, så hade det vart skönt
att slippa stressa så jävligt att bli klar efter middagen.
Jag håller mina tummar och tår.

Nejhej, dax att börja med städningen då kanske?

Igår;




C säger att termometern går fel, jag säger, så fan heller!  ;)
Det är visserligen mot väggen i stekande sol.
(Som förövrigt gjorde mig röd på de bleka delar som
solen fick vila sina värmande strålar på, som idag känns inte fullt lika bleka.
Det är även samma solstrålar som värmt mig hela vägen in i själen.)


Skrivet av: Lisa

heeej söto!



du har fullt upp som vanligt ser jag :)

men snart e du hemma igen!

till de här alldagliga livet.. hmm..

eller du kanske hittar på nå vettigt?



miss you! kraaam.

Skrivet av: Persson

Tone som jag jobbar med har tre svenska favorit ord: fika, gurka och toffs

2009-03-19 @ 18:58:05

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback