Inget att göra

Jag hatar sådana här dagar som i dag, då jag egentligen inte har
så mkt att göra. Det blir lixom inte att man kommer sig för,
och blir liggandes/sittandes framför serier.

Men kanske skulle ta ett ryck och röjja lite på mitt rum?
Det ser just nu rent ut sagt färjävligt ut!
Kläder här och där, saker überalles, glas som ska diskas, damm..
så jag antar att det bara är att lyfta på arslet och göra något.
ngpromenix i går med.
Är alltid lika skönt att känna
Känns i kroppen att jag tog en lå att man gjort något..

Fan vad trött jag är..
Började kolla på Robinson när jag kom hem på kvällskvisten.
Gjorde en utflykt till stan.. Och det var ju skitspännande så jag fick ju lov
att se tills slutet, så klockan han bli närmare 01:00 innan jag somnade.
Sen upp kl 06:57..
*gääsp*


Skrivet av: Lisa

ja uscha ja..

de är lätt att sega ner sig!

hoppas att det blev städning iaf :)

kramar.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback