märks det..

..att jag haft tråkigt idag eller?
Haha, hur många inlägg som helst typ..
Om ingenting mer än min längtan efter sol.
Det är fan tragiskt!

Har iaf vart på tyska ikväll, gick bra, som alltid.
Skönt att komma ur huset en sväng.

Nu ska jag ta och pimpa min fina mössa som flyttade hem till mig i lördags.
Precis som de två glasen från nelson..
När min kleptomani infinner sig, då vet jag att jag druckit aldeles för mycket!


Skrivet av: Lisa

ja men för min del får du gääääärna skriva hur många inlägg du vill :) hihi..

så det så!

längtar efter dig gumman!



tack för dina snälla ord gumman..

det där med bantning och hur man ska se ut och allt är ju bara föööööör blä!

hatar det..

och sen att de som ser sådär otroligt smala och BRA ut är ju oftast totalredigerade men ja..

jag blir så less!

i dont like it!



hoppas att du får en underbar fredag gumman!

vi saknar dig..

PUSS <3<3

Skrivet av: Lisa

du är utmanad :)

2009-03-06 @ 10:27:48
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback