Pepparkaka

Jag skulle kunna göra i princip VAD som helst,
för att ha en sådan brunbrännd arm just nu!
(eller ja, inte bara en arm utan hela mig i samma nyans)

Men antar att det blir så efter 1vecka på Cypern och 6veckor i Florida.. ;)
Här är vi påväg till Riga, augusti 2007
Gib mir sommer, jetzt!

I morse när jag kom upp, var jag påväg att vända och gå ner och lägga mig igen.
Det har snöat inatt, och det låg massa snö på marken.
Jag orkar snart inte mer, okej om det hade vart som i Mora,
att det har vart snö sen i december. Så man är van.
Men när vi i lördags hade världens underbarste vårväder och torra gator,
så blir man bara så sjukt depprimerad.
När jag sedan skulle hämta posten strax innan tolv,
ja, vad var det då, om inte slask?!
Så jävla nödvändigt att det ens snöade från första början.
 Nej usch och fy!
Har egentligen ingen som helst lust att ta mig in till tyskan ikväll.
Men har mutat mig själv med en måltid ute, så det får la gå då.
Men har verkligen ingen motivaton alls att knyta på mig vinterkängorna igen.

Skrivet av: Lisa

jag skulle verkligen göra vad som helst jag med.. fast jag blir aldrig sådär brun iaf..

du ser ut som en niggo ;)



Love you!!

pUss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback