Vasaloppet // HAHAHHA

OJoj, här kommer jag hemrullandes precis,
och blir sjukt besviken på att det inte är Vasaloppet på svt-live.
Helt bombsäker på att starten går kl 7..
Men efter att ha klickat runt på svt.se så insåg jag att sändningen
börjar först 7:30, vilken miss!!!! Hahahahahaaa...
Men lika glad för det är jag just nu, när jag insett att det inte ens börjat!

Kvällen ikväll har vart helt galet roligt!!!
Förfesten var king, sen var vi på ett dött Zic Zac, och vi var inte sena
att hänga på när Nelson föreslogs. Så vi spenderade resten utav natten där
tills halv 5 då de stänger, gick till burger king och handlade mat av en
otroligt intresserar kassör. Höll på att DÖ av skratt.. Sjukt kul..
Ringde sedan ett trevligt samtal till sverige, alltid lika trevligt.
Sen åkte vi på efterfest hos Britta igen, poppade musik och drack "vodka" (vatten)

Och ja, nu väntas vasaloppet!! och solen har gått upp...
Ja nu har sändningen börjat, och jag skall se på det, och sedan somna gott!
Men man får ju inte missa starten lixom!!

Åååååh jag får rysningar i hela kroppen av vasalopps vinjetten som spelas nu.
Jag älskar den!! Den är bara så Vasaloppet!!! Man vet inte vad man saknar förens
man missar det.. Även om man hatar vasaloppsveckan när man måste bo i Mora.
Så är det fan så underbart när man sitter några tusen mil bort.


what can i sat, its been a crazy night!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback